Last Kiss [One-Shot]


CLICK THE PICTURE TO READ MY ONESHOT
Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Takda apa nak cakap pun. Aku cuma nak promote first fanfic aku dekat korang je. Eheh, first fanfic lah sangat kan? Mana taknya. Dikira first fanfic lah sebab blog fanfic tu cuma ada satu fanfic je. Blog fanfic lama tu mana ada dah. Aku delete dah pun. Kalau nak balik tu memang tak boleh dah. Padan lah muka aku ==

Meh aku review fanfic aku jap eh. Fanfic ini menceritakan perempuan yang meminati lelaki itu dan selalu menghantarkan kepadanya. Tetapi lelaki itu bukan seperti yang disangka-sangka. Jadi apa yang tak disangka-sangka tu? Kalau nak tahu, jomlah baca. Maaflah kalau tak best. Otak baru kena fungsi hari ni. Hohoho. Selamat membaca dan jangan lupa komen eh (:


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

ZueZulaikha said...

Hi Nara, nak amik SPM la tahun ni ye.. Good luck!! kak Zue zuka jugak baca fanfic ni, nanti kak Zue lawat ye..
btw, Nara, kak Zue mintak tolong jap boleh, kak Zue baru tukar link blog dari http://cuties97.blogspot.com kepada http;//melaedah.blogspot.com ..
Hope Nara boleh tolong luangkan masa sikit ye dekat blog kak Zue tu.. kesian... dah sunyi sikit tanpa pengunjung, maybe sebab followers tak tahu url yang baru tu..
thanks ye and sorry menyibuk.. XOXO