I'm join Seounmul


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai semua :D Harapnya semua sihat-sihat sejahtera. Minggu depan SPM ya? Buat yang terbaik eh! I will support SPM's candidates from back. Don't worried. Don't scared. You can do it! ^^ Yakin pada diri sendiri. /throw hearts/ 


Berbalik kepada tajuk utama. Ewah, skemanya aku. Lailailai~ Aku memang skema. /main skateboard Zelo/ Okay. Aku join Seonmul. Sesiapa nak join tu boleh tekan banner dekat sidebar aku. Excited aku bila tengok blogspot dia. Hoho. Seonmul ni hanya kpoppers sahaja boleh join. Aku dah bagitau awal-awal eh. Yang bukan kpoppers jangan gatal tangan nak join Seonmul. /lempar tembikai/

Aku dah lama tak spazzing. Padahal spazzing terlebih dah. Oh yeah. Kalau aku nak rampas L boleh tak? XD Okay no. Aku dah minat L lama dah. Tapi aku tinggalkan L kerana terpikat dengan gaya Lee Min Hyuk. Oh, Lee Min Hyuk kejam. /sumbat kimchi/ Apa aku merapu ni? Sekarang kerja aku tonton Sesame Player. Lepas habis Sesame Player ni aku nak layan Running Man pulak. Aku tengok sikit ja hari tu. Lololol. 


Sekian, terima kasih




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: