I will active back


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai semua :D Harapnya semua sihat-sihat belaka. Memandangkan aku baru habis PMR, jadi aku nak aktif balik berblogging, berfanfics, berfacebook dan lain-lain lah. Hahaha, banyak sangat aktifnya. Hoho. Terima kasih kepada sesiapa yang mendoakan kejayaan aku untuk PMR. InsyaAllah aku dapat keputusan yang cemerlang. Dalam mimpi mungkin. Muehehe.


Itu cover fanfics untuk fanfics terbaru aku iaitu He My Bias. Watak-watak semestinya EXO kan? Hahaha. Tapi watak utama untuk perempuan cuma nama rekaan semata-mata. Maksud aku, watak tu bukan artis. Faham bukan? Hoho. Okay, aku nak korang tinggalkan komen dekat Synopsis dan Characteristics untuk fanfics baru aku tu. Link boleh cari dekat sidebar blogger aku tu. Kerjasama anda amatlah dihargai :)


Sekian, terima kasih.




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: