Remember PMR!


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai semua :D Harapnya semua sihat sejahtera. Kepada semua para blogger, teruskan melawat blogger aku ya? Thanks. :3 Btw, tolong ya. Kepada blogger yang pakai blogskin tu, kalau takda follower gadget yang macam aku tu, jangan mintak aku follow. Aku dah tak boleh follow. Limit. Harap Maklum. Aku mintak maaf sangat-sangat. Benda ini berlaku tanpa aku jangka. -________- 


Ingatlah wahai manusia, saya ini calon PMR yang terakhir. Okay, merapu. Aku yang patut ingat yang aku ni calon PMR yang terakhir. Tengoklah study pun malas. Haih, apalah nak jadi dengan aku ni? Nasib baik cikgu tambah markah untuk Mathematics. Kalau taaaak, habislah akuuuu. Tengoklah, bila dia tanya soalan science, aku tak tahu. Muahaha, mana taknya, tak study pun. *sengih*

Mengikut apa yang dia kata, Form 4 macam susah je. Essay kena 350. Apa pulak yang aku nak merapu dalam essay tu? Lepastu chapter circle ada sambungan dia yang dinamakan Radion. Aku dahlah lemah dekat circle. Math memang aku lemah. Selalu gagal. Inilah cikgu. Cikgu ajar tak masuk masa form 1. Memang seterusnya akan blur lah aku. Tolong aku weh. Ajar Math. Ajar Science. Ajar semuanya. Aku tak pandaiiiiiiiii. ><


Sekian, terima kasih




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: