How to finishing this problem?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai semua :D Harapnya semua sihat sejahtera. Aku pun sihat-II aja. Hehe. Sekarang aku tak mula lagi tengok K-Drama. Satgi mulalah gelabah tak tentu pasal. Bilalah aku boleh habiskan episod dia pun tak tahu. Aku tengok K-Drama yang bertajuk "Princess Hours". Bestlah jugak. Tapi bila masuk bab istana tu, bosanlah. Hoho.


Berdasarkan tajuk di atas, bagaimana aku nak selesaikan masalah yang satu ni. Pertama, jauhkan diri daripada lelaki? Kedua, teruskan berdoa dan elakkan bertemu lelaki yang disukai? Eh, macam sama dengan yang satu pun. Teruskan. Ketiga, tenangkan fikiran. Err. Keempat, tidak berhubung dengan lelaki yang disukai. Apa punya idea lah ni. Hahaha. Kelima, menjadi manusia yang dingin. Seterusnya, tidak aku ketahui.

Menurut idea di atas, apa patut aku buat? Hahaha, semua idea tak boleh dipakai. Kerana semua idea tu mengarut belaka. Aku pun mengarut belaka. Huh, whatta. Masalah aku ialah manusia yang mudah jatuh cinta. Kata orang, bila dikecewakan, hati akan keras serta merta untuk menerima lelaki lain dalam hidup. Tapi aku, mudah jatuh cinta dan hati aku lembut. Apabila dikecewakan pun, hati aku tetap begini. Alahai, susahnya -_____-


Sekian, terima kasih




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: