Be back again


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai semua :) I'm be back again to active in blogger world. Yeah, happy sangat-II sebab dapat berblogger dengan aman. Hahaha, ada maksud lain tu. Sebenarnya, aku dah dapat download Photoshop CS3 yang hilang dipadam oleh pembaiki netbook. Aku memang suka merosakkan netbook ni. Dapat je, aku download. Dahlah banyak -_______-


Aku ada buat fanfics baru. Tapi masih dalam edited. Maksudnya tengah baiki apa yang patut dan tak patutlah. Faham? Peh, aku memang tak pandai nak terangkan. Sebab tu blogger tutorial pun aku padam habis. Mana taknya, malas gila nak buat. Nak tambah menambah. Sedangkan blogger ni pun dah berterabur habis. Lol. Maaf. Aku bukan kedekut ilmu. Tapi tak reti acano nak ajar. Kerja copy paste je. -______- :3 

Aku memang suka membebel. Hehe, sabar jelah okay? Nama pun perempuan. Tapi kadang-II aku tak membebel. Sebab apa? Sebab tak larat nak cakap. Aku pendiam sebenarnya. Tapi bila dengan kawan baik aku, suka sangat bercakap. Duduk dengan family aku, lagi-II dengan adik aku, suka sangat marah dia. xD Bengong kan? Pft. Penat menaip e.o 





Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: