Tuisyen Sains


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang :DD Korang semua sihat ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat silalah makan ubat dan sambil tu makanlah ubat okay ? ;)) Aku makin malas nak post ni kenapa -.- Haha . Lepas ni aku nak rajinkan diri update blogger ni . Biar banyak pelawat dekat blogger aku . Muahaha xDD Macamlah betul aku nak buat . Pftt .


Semalam aku tuisyen sains . Perhh ! Ngantuk u.u Lagipun hari Isnin , Selasa dan Rabu aku demam . Aku tetap pergi sekolah dan tuisyen . Budak rajin ni xDD Ahaha . Apehal cikgu tu ajar dalam bahasa melayu je ? u.u Dekat sekolah dahlah guna dwibahasa . Tapi aku lebih faham dalam bahasa inggeris . Aku jawab dalam exam pun bahasa inggeris . Ini bagi jawapan inggeris . Haishh -.- Terpaksa faham dalam bahasa melayu pulak kali ini .


Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: