Maybe I should


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo 

Hai korang :DD Korang semua sihat ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat , silalah makan ubat dan sambil tu berdoalah sekali supaya cepat sembuh . ;)) Aku dah lama tak update post dekat blogger. Sikitnya post bulan January -.- Nak edit blogger tu lagilah malas . Hahaha . Memanglah followers tak banyak kalau terus macam ni . Haih .


Aku sedih sikit . Aku nak berhenti suka sesiapa pun . Tapi kenapa susah sangat ? Sakit bila confess ditolak . Maybe ada hikmah . Tapi ia sakit . Aku suka seseorang ini . I give him time to think about my confess . But now he don't give answer to me . Jika dia nak tolak confess aku , cakap jelah . Takdalah aku berharap yang dia akan terima confess aku .

Yeah , aku macam tak boleh sabar . Tapi aku tak nak jadi hantu kepada tuannya -.- Ayat apa tu ? LOL xD Maksudnya , aku tak nak jadi syok sendiri . Dia layan aku macam endah tak endah . Walaupun dia layan macam tu , dia bagi aku tersengih sorang-II . Hati aku happylah bila dia layan aku . Cakap dengan aku . Ya , hati ini sangat berharap supaya dia balas confess aku . Tapi aku dah sakitkan hati dia hari ni . Hmm .


Hati aku macam gambar tu . Will you love me too ? :')
Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 comment:

amer akat said...

Hi.. aslkum.. bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

aisyah fashadeland said...

salam . hai blogger cute . saya follow sambil singgah blog awak . follow me back?

Iffah said...

Jangan berharap sgt pd lelaki. kalau dia terima kita pun belum tentu dia betul2 suka kita. boleh jadi jugak kalau dia cuma nak main2 kan awak. tak payahlah nak fikir sgt pd yang belum pasti... cuma share jgn mara ekk? :)