Math -.-


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang ;)) Korang sihat tak ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat dan sambil tu berdoalah sekali supaya cepat sembuh :DD Okay , hari tu ada seseorang komen post aku yang nak kembali ke sekolah tu . Haha xD Thankyou for comment okay ? Okay , Aku akan rajinkan diri untuk ke sekolah -.- LOL . Tapi hari yang kutunggu-tunggu ialah hari sukan , ada sukan , ada kokurikulum *O* Haha xD


Tengok kalkulator aku tu -.- habis diconteng xD Haha xD Kay , joke . Gila aku nak buat macam tu . Macam mana aku nak PMR nanti ? :3 Aku tak faham Math . /nangis guling-II/ kenapa math ni susah sangat lol . Haha . Padahal aku yang malas . Kay u.u Bagi tips macam mana nak cepat faham math weh >_< Aku nak dapat A Math dalam PMR . InsyaAllah , :)) Doakan aku tau supaya cemerlang dalam PMR ;))


Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

nur syariza Natasya said...

wahh..gud luck ye! ^^
sy xtau mcm mna nk terer math sbb sy x brp suka subjk tu. haha..
apa2 pun igt, nnt msuk u pun ada kira2 jgk. sy yg amik seni pun kena study bisness. huhu

Fafa said...

Sama kita dua. Tak suka math, tak faham math & pemalas. x) Tapi Fafa pun nak dapat A dalam math nanti.. :)