Attention for Exchange Links !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang :DD Korang semua sihat ? Alhamdulillah jika sihat . Jika tak sihat , makanlah ubat dan sambil tu berdoalah sekali supaya cepat sembuh okay ? Aku emosi sikit hari ni . Tak boleh nak hyper lebih . Haha , sorry . Malam ni kena balik kampung ;AAA; Dahlah tak siap kerja sekolah lagi u.u Haih . Takpa-II , nanti aku siapkan .


Ehem . Kenapa ada yang delete links blogger aku ? Kenapa ada delete blogger tanpa beritahu aku ? Kenapa ? Aku baru excited buat blogskin untuk linkies je tapi ini yang jadi bila aku cek sorang-II . Kecewalah jugak . Hmm . Aku dah bagitau dekat cbox sesiapa yang delete linkies aku tu . Sila letak atau aku delete . Sorry , aku garang sikit . Aku kecewa ni . Haha . Ambil perhatian ya jika aku dah bagitau . Haa , ada yang takda tempat exchange links . Hari tu gatal nak exchange links . Tapi sekarang tempat exchange links kau pun takda -.- Badmood dah aku u.u Sekian ,

Pyong



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: