Tomorrow must go to school


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang semua :DD Korang semua sihat tak ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat , pergilah makan ubat dan berdoalah sekali supaya cepat sembuh . Kenapa aku makin malas update blogger ni ? u.u Tengok , post paling sikit dalam banyak-II bulan . Idea nak post ni pun takda . Huh -.- Apa-II jelah .


Esok aku dah kena pergi sekolah ! ;AAAA; Why ? u.u Aku malas sangat nak pergi sekolah . Tapi lusa cuti . Hee xD Ahad pergi sekolah . Isnin dan Selasa cuti :3 Woww , kay . Sikit je pun cuti balik u.u ;AAA; Tahun depan PMR . Tahun depan aku 15 tahun . Pasti banyak dugaan kan ? Mak , Abah , Kakak dan Adik aku berharap sangat aku berjaya dalam PMR . Aku pun berharap yang aku akan berjaya . Tahun ni aku tak nak failed ! Aku tak nak e.e 


Bila masa aku peminat Rilakkuma ? xD Haha . Takpalah . Rilakkuma comel apa . :DD Aku ingat kalau sekolah ni mesti aku kena hiatus u.u Kesian suamiku Helios . Muahaha xD Bila masa aku ada suami ? -.- Kesian dekat boyfriend aku ni haa . Kalau aku tak dapat on kesian dia . Pasti dia akan merindui aku :3 Padahal aku yang akan merindui dia nanti . Dia tu aku tak pasti . Hehe . Gatal je kerja aku . Ingat sekolah ! Ingat PMR ! u.u 

Pyong



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

nur syariza Natasya said...

slmt kmbali ke sekolah dear. jgn malas2. hv fun! ;)