#Post Unknown 3


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang semua sihat ? Alhamdulillah kalau sihat . Kalau tak sihat , makan ubat dan sambil tu berdoalah sekali . Post unknown -.- Aku tak tau nak post apa -.- Sebab tu jadi macam tu . Hoho xD Tajuk tu terlalu comel pada pandangan aku ._.


Dia handsome *-* Siapakah ? Pftt -.-
Anyone ? Anyone ? Apa yang aku merepek -.- Kalau boleh aku nak buat post tentang member MKR . Tengok diorang buat macam best je *-* Tapi yang aku risau adalah yang terasa bila takda nama dekat sini . Hmm , nak buat ke tak nak ? ._. Hati aku kini berbelah bahagi . Okaylah , nanti aku tanya diorang . Wait for me ! xDD


Hari tu aku bercuti dekat Pulau Pangkor . 2 hari 1 malam je ._. Sorry , aku bukan jenis bergambar jadi takdalah gambar nak ditunjukkan . Kalau ada pun aku malas nak tunjuk . Kay , pemalas -.- Betul kata atok Danney xD Baru mengaku lol -.- Next time , jika rajin . Hoho . Crush crush crush ! -.- Pening bila ada crush . ;AAA; Atok tu macam tak ikhlas sukakan aku pun . Aku tau dia sukakan orang lain bukannya aku . Aku mesti terima hakikat ! :))

Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: