Music in my blogger


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang sihat ? Alhamdulillah kalau sihat . Kalau tak sihat , makan ubat dan sambil tu berdoalah supaya cepat sembuh ;)) ;AAA; Malasnya nak edit blogger . Tukar background , nanti tak sama colour . Susah pulak cari colour . ;AAA; -.- Bencinyaa . Jadi aku kekalkan je . Huh -.-


Lagu yang berbunyi dalam blogger aku ? Aku tau lagu tu oshem ! xD Okay , lagu ni sebenarnya dipilih oleh seseorang . Bukannya aku u.u Dia ialah crush . Tapi sekarang aku cuma anggap dia bestie . Lagipun dia milik orang :)) Nama dia ? Lebih baik dirahsiakan . Aku takut girlfriend dia serang aku ;AAAA; -.- Haha . K , Merapu dah aku . 


Aku keliru sama ada dia ikhlas menyukai aku ke tidak . Aku pun macam orang perempuan yang lain . Teringin couple . Tapi kan couple itu HARAM jika tidak ada niat untuk mengahwininya . Aku rasalah dia suka orang lain , bukannya aku u.u Aku cuma bestie kau . You just said "I love you" to me . But I can't believe it because many love you . Kau peramah dengan perempuan . That's why I can't believe ! u.u ;AAA; Just forget it ! >_<

Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: