Meet them


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang semua sihat ? Alhamdulillah , kalau sihat . Kalau tak sihat , makanlah ubat dan berdoalah sekali ya ? Aku dah malas nak edit-II blog ni . Kekallah berwarna ungu . Header aku akan tukar sekali sekala je . Kay , dasar pemalas -.-

Selama ini , aku berahsia dengan korang siapa crush aku kan ? Haha , now aku nak berahsia lagilah xD Malulah aku nak bagitau u.u Aku ada tiga crush . Tiga-II online hari ini . Kay , aku mengaku aku masih sayang diorang . Tapi sekarang aku lagi sayang yang ketiga . Sebabnya aku pun tak tau lagi . Sedih jugak aku crush pertama buat aku macam stranger . Sebab sayang aku dekat dia makin lama makin pudar u.u

Pyong


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Yura said...

comel la gambar tu >.< Kite datang sini nak jemput awak join segmen saye. Hope sangat blog awak dapat join. Kat sini : http://nakahime.blogspot.com/2012/12/segmen-cari-follower-by-nakahime.html