I'm taken by someone but ...


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai manusia-II sekalian ! :DD Haha xD Korang semua sihat tak ? /jerit/ Alhamdulillah , kalau sihat . Kalau tak sihat , makanlah ubat . Sambil tu berdoalah sekali okay ? Blogger aku nampak tak garanglah bila aku edit jadi ungu lembut . Dulu garang je blogger aku xD Hehe . Okay kan blogger aku ? ;))


Aku dah couple dengan someone . Mula-II couple , aku tak suka dia lagi . Aku cuma try je u.u Tapi sekarang aku dah suka dia . Aku dah jatuh cinta dekat dia :') Tapi ada seseorang menyukai dia u.u Aku takut sangat untuk kehilangan dia u.u Why ? ;AAA; I love him now u.u Aku harap sangat dia tak curang u.u Aku harap sangat dia tak menduakan aku . Boleh ke dia buat macam tu ? u.u


Just ignore it , dude . Aku cuma nak meluahkan perasaan . Aku sedih sangat dan tak tau nak meluahkan perasaan ni dekat siapa u.u Sesiapa yang follow tu , nanti aku follow balik . Aku takda mood lagi ini . I will follow your blogger back . Just wait okay ? Don't worry :')

Pyong


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: