CONTEST : Kind of boy/girl that I'm attracted to by Syeera Hrif


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai korang . Harap korang semua sihat walafiat ya ? ;)) Okay , memandangkan aku takda idea nak buat post , aku masuk Contest comel ni xD Aku memang saja-II masuk . Tapi aku nak masuk ._. Aku nak hadiah jugak ._.v Hehe xD Kalau characteristics aku merepek gelaklah sama-II . Hoho O.O

  • Lelaki yang beragama Islam dan menjaga agamanya . Contoh , tak meninggalkan solat .
  • Lelaki yang cool .
  • Lelaki yang romantik tapi tak nak romantik terlebih pulak xD
  • Lelaki yang handsome . Extra je ni . Tapi memang nak xD
  • Lelaki yang sabar dengan perangai aku . Tak nak panas baran e.e
  • Lelaki yang minat KPOP sama dengan aku ._.
  • Lelaki yang banyak persamaan dengan aku :DD
  • Lelaki yang hormat ibu bapa . 
  • Lelaki yang menjadikan Rasulullah sebagai idola *Q*
  • Lelaki yang tak suka mengumpat dan mencarut .
  • Lelaki yang pandai buat lawak .
  • Aku suka lelaki muka putih . Hehe xD 
  • Aku suka lelaki pandai . 
  • Aku suka lelaki bagi nickname comel dekat aku *-*
  • Aku suka lelaki yang rajin , bertanggungjawab , amanah , dan lain-II . ._.v
  • Aku tak suka lelaki aku berpoligami . Err xD
  • Aku suka lelaki yang pakai minyak wangi . Nampak wangi-II haa xD
  • Aku suka lelaki yang hobinya suka membaca . Macam aku ;))
  • Aku lelaki yang kemas-II gitu . Tak berserabut bila pandang O.O
  • Aku suka lelaki yang kurus . Tapi takdalah kurus sampai nampak tulang xD
  • Lelaki yang pandai layan budak-II dan pandai jaga baby . 
  • Lelaki yang boleh mendengar segala masalah aku dan boleh bagi nasihat dekat aku . Bukan marah-II tak tentu pasal .
  • Lelaki yang berdikari . 
  • Aku tak suka lelaki yang suka paksa-II .

Jumlah characteristics yang aku tulis 24 . Sikit je u.u Takpalah kalau tak menang u.u Aku cuma teringin tulis characteristics suami aku yang akan datang . Haha xD Okay . Thankyou to Syeera Hrif sebab sudi jemput aku join contest dia :DD
CLICK BANNER KALAU NAK JOIN

Pyong

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

joker said...

Banyak dah tu characteristicsnyaa. Kalau ada rezeki, Insyaallah menang. Suka baca fav chrcterstics awak ^^ Good luck, dear :) And thanks a lot sebab sudi join .

saifudin abu izzudin said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..