You crush !!


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Adakah anda semua sihat ? Alhamdulillah kalau sihat . Kalau tak sihat , silalah makan ubat dan sambil tu berdoalah sekali . Blogger aku takda blogwalkingkah ? ;AAA; Haha , ada tapi tak ramai . Itu aku tau -.- Blogger aku takda info menarik -.-


Apesal crush aku senyap semacam je ? Dua-II pulak tu . Aku sembelih jugak kang dua-II ni e.o Aku rindu crush-II aku . Tapi aku paling aku rindu crush pertama aku . Crush kedua itu sedikit mencurigakan -.- Nevermind . Korang sangat bermakna dalam hidup aku . Aku sayang dua-II orang ni . Korang anggap aku bestie korang ? Thankyou . :DD Sekurang-kurangnya korang tak sekejam lelaki lain yang menolak confess ;)


Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: