Thinking twice


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang sihat ? Alhamdulillah :)) Kalau tak sihat makanlah ubat dan berdoa sekali supaya cepat sembuh . Hari aku cuba qada puasa . Aku tak tau berjaya ke tak . Tapi nak cuba jugak . Sebelum ni tak pernah-II buat LOL . Memalukan -.- Aku nak ganti puasa bagi habis tahun ni . Fighting ! ;))


Aku fikir berkali-kali untuk lupakan crush aku . Tapi payah untuk aku buat semua tu . Kenapa aku macam ni ? Lagipun , crush aku dah macam lupakan aku . Crush aku tak layan langsung aku minggu ni . Terasa kay -.- Aku tak boleh lupakan dia mahupun nak bencikan dia  . Aku tak mampu nak lakukan semua tu . Ya Allah , tolonglah aku . /merintih/ Kalau aku terus macam ni , hati aku akan terluka :')

Aku mesti boleh kan ? Kalau terus macam ni aku akan terluka . Aku mesti berusaha untuk lupakan dan bencikan dia . Tapi aku tak musuhi dia . Aku harus lupakan perasaan aku pada dia . Itu yang pasti ! :'D

Tadi aku baca fanfics seharian . Sekarang kepala aku pening-II pulak . Hadoii -.- Fanfics dia best punya pasal membuatkan aku habiskan chapter walaupun belum tamat . Disebabkan ada Myungsoo lah aku baca . Kalau Myungsoo jadi watak fanfics tu memang best . Aku confirm baca . Tak lengah-II lagi dah . xDD Sebenarnya aku dah lama tinggal baca-II fanfics ni . Aku akan salahkan watak yang dia buat tu LOL . Tapi dia memang pandailah buat cerita-II ni . Fanfics ni menjadi kesukaan aku yang keempat setelah membaca Jojo . Tapi fanfics Jojo pun menghilang . Link fanfics dia aku tak dapat pun -.- Bacalah fanfics . Aku bagi link bawah ni . 

http://mybubblecandy.blogspot.com/p/msp.html

Pyong

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Hara L.Kim said...

O.O MY URL HERE! O.O THANKGYU