She's A Boy [One Shot]


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang sihat ? Alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat . Sambil tu berdoalah sekali :)) Sorry sebab lama tak update blogger . Terasa kemalasan yang memanjang xDD Aku lebih layan facebook berbanding blogger -.- Tetapi RolePlayer -.-


Aku ada buat oneshot *O* Haha . Tapi oneshot cepat gila . Dalam sehari pulak tu . Memang terserlah kemerapuan dalam oneshot tu -.- LOL , watak tu dipilih oleh warga MKR . Wee ~ Aku sayang diorang . Diorang banyak tolong aku :DD Korang sudikanlah diri membaca fanfics merapu aku tu . Sekali tu komenlah ye . Fanfics tu takda orang komen langsung -.- Hadoii . Mana pergi pembaca fanfics aku ? .____________.

Pyong



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

iezayusof said...

sini-sini. haha

iy singgah sini :)