Sahabat aku seorang yang tabah



Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga malaysia . Korang semua sihat ? Alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat dan berdoa . Okay ? Aku sengaja cerita pasal sahabat aku dekat bawah ni . Yeshheu , dia seorang yang tabah :') Aku harap dia mendapat jodoh yang lebih baik pada masa hadapan . 


Nama sahabat aku Anis Maisarah . Aku panggil dia Mai . Dalam gambar tu Mai pakai baju ungu muda . Aku mula kenal Mai dari dalam facebook . Walaupun tak pernah jumpa aku dah anggap dia kawan baik . Dia selalu dengar masalah aku walaupun dia ada masalah . Dia seorang yang perahsia . 

Aku mula kenal dia apabila "crush" aku suruh kirim salam dekat dia . Aku chatting dengan dia . Pertama kali , chatting dengan dia , dia seorang yang peramah . Ramai orang suka kawan dengan dia . Pada mulanya , aku sendiri tak selesa kawan dengan dia . Satu sebab yang pasti , dia selalu tanya pasal "crush" aku . 

Pada suatu hari , "crush" aku tak layan dia sampai seminggu berturut-turut . Aku pun tak tau apa masalah "crush" aku dengan dia . Dia kata itu hal orang dewasa , jadi aku pun diamkan diri dan tak bertanya lagi . Dia seperti putus asa mencintai "crush" aku . Ya , dia sanggup lihat "crush" aku mencintai aku . Dia seorang yang tabah . Setiap masalah tidak mudah diceritakan kepada orang lain termasuk aku . Sekarang aku dah mula selesa dengan dia apabila tahu dia seorang yang sabar dan tabah . You is my bestfriend . :')

Pyong



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

3 comment:

iezayusof said...

untunglah kan. jaga kawan leklok btw ieza sunggah ye comel :)

MarliaMarble said...

both of u so cute..! oh,mcm tu ye ceritanya..hurmm..semoga sama2 ye dpt jodoh yg baik dan BETUL..! =D

ANNA MARIANA said...

bestfren 4 ever ok.. =)