Penat LOL


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia xD Haa , korang sihat tak ? Sihat eh ? Alhamdulillah :DD Kepada yang tak sihat , shuu ~ makan ubat tu xD Aku cuti semperna SPM dijalankan . Aku kan baru 14 tahun je . Tapi tahun depan kena PMR pulak . Kena study dan kurangkan online . :'D 


Fuh -.- penatnya follow dan blogwalking tadi . Ingatkan aku join segmen dari Abang Shawal tu . Tapi best jugak :DD Ada yang aku tak puas hati ni . Tolonglah kemaskan sikit blog tu walaupun tak lawa ke apa ke asalkan kemas . Nanti lambat orang nak loading masuk blog tu akibat banyak sangat iklan dekat sidebar atau atas tu . =='' Satu lagi , buanglah word verification tu ! ! ! Aku penat tengok tu . /meratap tepi jalan/ Kenapa yang pergi private blog tu ? Macam mana orang nak follow ? Hadoii . Lepastu ada pulak aku tengok exist post . Kau join ke tak ? Kalau join asal takda post tu ? ==' 

Please dengar keluhan hati aku tu . Kang pengsan aku depan laptop tengok blogger korang . Berserabut kepala otak ni . Maaflah kalau terasa . Aku cuma tak puas hati sikit tengok blogger yang berserabut . Aku mintak maaf banyak-II kalau terasa . Sekarang aku ada banyak masalah yang datang . Jadi perangai aku tak terkawal sikit . :))

Mohon ampun mohon maaf . Tapi tolong ubah sikit blogger tu bagi kemas dan tak serabutkan para blogwalking yang nak follow . Tolonglah dengar keluhan hati aku :'D
Sayonara



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Azielah Rahim said...

Comellah gmbar Hyomin kat atas tue ..hihihi