My life like alone


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiii . Korang sihat ? Alhamdulillah kalau sihat . Kalau tak sihat , makanlah ubat eh ? Jangan pulak takut ubat :DD Okay , aku penat blogwalking dan follow-II ni . Sekarang aku dah malas buat semua tu . Tapi aku nak aktif balik buat semua tu . Aku tak nak blog ni sunyi lagi . Kalau dah free , aku blogwalking supaya blog ni meriah . Follow yang ke-600 ada hadiahnya . Tunggu eh ? xDD


Aku mohon jangan baca :)) Ini rahsia hati aku .
Sejak akhir-II ni aku terasa hidup ni semacam keseorangan . Kenapa eh ? Takkan sebab crush aku tak layan aku sejak akhir-II ni . Family ? Aku jelah yang setia dan tak ke mana-II selain tinggal dekat rumah ni . Kakak aku belajar dekat politeknik . Jarang balik ke rumah . Setiap hujung minggu balik tapi kalau sibuk , kakak aku tak balik . Adik aku suka sangat tinggal dekat rumah mengasuh . Sejak kecil dihantar sehinggalah umur 8 tahun . Sunyi ? Semestinya . Mak dengan abah aku bukan layan sangat aku ni :'D

Crush aku ? Sekarang sibuk study . Dah takde masa nak layan aku . Sibuk examlah katakan . Sekali sekala je layan aku . Walaupun setakat crush aku , tapi ianya bermakna bagi aku . Crush dah menjadi segala-segalanya dalam hidup aku selain Allah , keluarga dan kawan-II . Bila dia nak layan aku macam dulu ? Agaknya aku dah buat dia rasa tak selesa kot :') Maafkan aku . Aku sayang sangat dekat kau . Aku rindu kau yang dulu . Aku rindu kau text aku pagi , petang dan malam . Tapi sekarang dah ada jadual untuk text dengan kau . TT__TT Mana kau yang dulu ?


Aku akan terus berdoa agar kau layan aku seperti dulu . Aku akan terus berdoa agar kau melayan MAI seperti dulu . Aku harap sangat kau jatuh cinta dengan kau . Dia sangat tabah . Dia sanggup terima walaupun kau tak layan . She love you than me . Aku akan berdoa MAI akan bahagia dengan sesiapa lelaki pilihannya atau jodohnya :'D



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: