I'm your crush


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga Malaysia :DD Korang semua sihat ? Alhamdulillah , kalau sihat . Kalau tak sihat makanlah ubat dan berdoa sekali supaya cepat sembuh ;)) Aku tak tau nak post apa dah sebenarnya -.- sebab tu jarang post -.- Maafkanlah hamba . Blog hamba bersawang-sawang je dan bosan untuk dilawat xD


Hee xD Ada orang confess dekat aku ! :DD Dia jugak crush aku . Tapi yang keduaa -.- Tapi dia dah ada girlfriend . Tapi takpaa , dia masih boleh jadi bestfriend aku . Sama macam crush pertama aku . Jadikan aku bestfriend dia . Aku sayang dua-II . Korang ada antara orang yang terpenting dalam hidup aku . Aku awkward dengan diaaaaa ! ;AAA;


Aku tak tau betul ke tak , tapi aku harap dia suka aku betul-II u.u Can you love me for the real ? :DD But now , you cant . Aku dah sakitkan hati dia . Aku dah buat dia rasa bersalah . Aku takut dia benci aku . ;AAA; Ya Allah , aku tak boleh berhenti mencintai dia . Aku sayangkan dia . Aku mohon lembutkan hati dia :') 

Pyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: