I wishing


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Heyyo warga blogger dan pembaca blogger aku :DD Korang sihatkah ? Alhamdulillah kalau sihat . Sesiapa yang tak sihat silalah makan ubat ye ? Kepada followers , aku dah follow blogger korang silalah follow balik blogger aku ^^ Ayye -.- Aku tension bila ada yang tak follow balik . Sebab tu aku blogwalking dan tak follow tu . Kalau aku buat peraturan ni "I don't follow back ." Macam mana ? Fuh -.- /bengang/


Before that , aku nak wish dekat SPM supaya buat yang terbaik dalam SPM . Maafkan aku calon PMR . Aku tak wish masa tu . /amnesia/ Aku cuma boleh wish supaya keputusan yang korang dapat sesuai dengan usaha korang . Do your best , get the best ! Good luck :DD
Fuh -.- Hari ni sekolah tak belajar langsung . Kecuali Math . Aku failed weh ! Aku failed . /nangis/ Cikgu , tolonglah tambah markah . Kalau turun kelas macam mana ? Aku tak boleh terima kenyataan kalau turun kelas TT__TT Aku tak pernah macam ni . Alahhh , doakan aku supaya tak turun kelas eh ? Doakanlah . Aku tak nak turun kelas .

Erh ! Gara-II pakcik nun disana ah ! Aku terfikirkan sangat tentang dia masa exam sebab tu jadi macam ni . Hah , padan muka . Aku dah salahkan kau . Kau sekarang macam menjauhi aku eh ? Takpa , aku akan ikut je rentak kau wahai crush . Takkan aku nak menggedik je dekat kau sedangkan kau rimas dekat aku ? Aku taulah . Lantaklah kau nak menjauhi aku pun . Asalkan tak mengganggu exam kau . Asalkan kau boleh dapat yang lebih baik dari hari tu . Aku faham :))

Sayonara


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: