Birthday's Minhyuk One Shot


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai warga blogger , pelawat blogger dan warga malaysia . Korang sihat ? Sihat ye ? Alhamdulillah :DD Kalau tak sihat makanlah ubat dan sambil tu berdoalah sekali . :)) Terima kasih follow aku . Kejapp-II . Nanti aku follow balik xD Nak update status dulu . 


Tadi aku sempat buat satu oneshot . Lol , tu cover oneshot aku . Minhyuk aku comel tak ? xD Hehe . Jangan pandai-II curi dia eh ? Kalau korang curi dia aku bunuh korang then bawak masuk kubur . Lol , kejam kay ? Haha , lawak je . Fangirl , jangan kejar aku . /buat muka simpati/ Bacalah oneshot sempena birthday Minhyuk eh ? Jangan lupaa ! ;D 

Birthday Minhyuk tak lama lagi dah . Beberapa minggu lagi . Aku nak buat video sempena birthday Minhyuklah /sengih/ Korang jangan lupa tonton di YouTube sebelum 29 November . Aku nak buat awal sikit . Aku tak nak tepat-II sangat . Kang masa tu aku sibuk pulak . Jadi sebelum tu . Tunggulah ye ? :DD

Kepada fangirl Minhyuk , jom meriahkan birthday bias korang pada 29 November nanti eh ? Jangan lupaa ! ;)) 
Pyong

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: