Aku sombong u.u


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo 

Hai warga blogger dan visiters blogger aku :DD Korang semua sihat ? Sihat eh ? Alhamdulillah ;)) Kalau tak sihat , makanlah ubat . Memandangkan followers aku dah 600 , aku nak ucapkan terima kasih banyak-II sebab follow blogger aku . Hadiahnya nanti eh ? Sabar sabar :DD

Terima kasih kerana bagi gelaran sombong dekat aku Irfan . Terasa gila aku dengan gelaran tu . Tapi takpa . Malaslah aku nak gaduh-II kan ? Aku dah maafkan orang tu walaupun dah sakitkan hati aku :DD Aku dah sedar aku ni sombong . Yelah , aku kan kerja ignore ahli MKR -.- Terima kasih banyak-II sebab sedarkan aku :))

For your information , aku memang sombong dekat sekolah . Aku cuba untuk ubah diri aku tapi tak boleh . Aku sombong bukan kehendak aku . Aku sombong pun sebab aku malu nak tegur orang . Yelah kan , orang dekat sekolah aku famous-II . Ada boyfriend girlfriend bagai . I will try to change myself :')
Sayonara 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

MarliaMarble said...

sombong ye..? takpe..perangai boleh diubah..=D

Nara.Double M said...

@MarliaMarble Tak tau . Tu pandangan kawan Nara :D Okay . Thanks komen tau :))