Woot woot


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiii . Korang sihat ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat , pergi makan ubat dan berdoa bagi umat Islam . Bagi bukan beragama Islam makan ubat je . Aku sekarang sihat jaa . Aku lama tak post dekat blogg ni . Sorry . Aku sibuk dengan Hari Raya AidilAdha tu . Hampir setiap hari makan daging jawabnya . Banyak daging yang saudara sepupu bagi . -.-


Aku ada buat video :DD Tapi video ini untuk group MKR . Nama-II member MKR . Tapi ada yang aku lupaa taip . Vangang -.- Aku mintak hampir seminggu dan tangguh untuk video tu . Tapi depa tak bagi . Tapi aku rasa bersalah bila ada nama yang takda . Apa aku nak buat ? Aku mana reti edit balik . Jadi tengok ajelah . Jangan marahh . Aku tak sengaja . Kay , jom tengok :DD


video

Enjoy tau dengan video ni walaupun takda nama korang . Third time aku buat video dan masih tak boleh improve . Hadoii ~

BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: