To The Beautiful You End !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Kalau sihat , alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat . Dan jangan lupa berdoa^^ Dah lama kan aku tak update blog ni ? Sudah bersawang-sawang dah blog ni . Haha . Tengok sekarang aku dah malas nak buat post banyak-II macam dulu . Kesian visiters blog aku xD

Nampak gambar atas tu ? Yep , diorang Kang Tae Joon dan Gu Jae Hae . Mesti ramai dah tonton kan ? Nama sebenar diorang Minho dan Sulli . Aku minat Minho ! Minho handsome O.O Aku suka lelaki cool . Minho cool kan ? Minho romantik jugak . xD Haha . Merapu bebenor aku ni ! xD


Kalau aku buat fanfics ni korang nak baca tak ? Cakap cepatt ! Haha . Aku tengah merancang ni . Okay , nama hero dia Minho . Nama heroin dia Sulli . Aku buat fanfics ni berdasarkan drama To The Beautiful You . Aku akan ubahsuai sikit-II apa yang ada dalam drama tu . Aku jugak akan buat fanfics trailer video untuk fanfics ni . Okay ? Fanfics trailer tu aku akan cuba sebaik mungkinlah . Coming soon . . Sentiasalah melawat fanfics blog aku . xD 

BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Dh tngok dh cite nii , 16 episode je.. sumpah rindu gila sbb cite ni dh abessss .. hukhukkss

Nur Sabrina said...

wah pandai ubah suai erk? k teruskan . Saya nak baca ff awak . lagipun saya kurang puas hati episod akhir dia . Sebab leehyunwoo tak bahagia macam dorang :P hahaha