Thankies thankies


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiii . Apa khabar semua warga blogger ? ^^ Alhamdulillah jika anda masih sihat sejahtera . Kay , skema je . Korang tak bosan ke dengan blog aku ? Hoho , aku dah lama tak update blog dan hias blog ni . Masih lawakah blog ini ? Aku terasa blog aku tersangat buruk -.- Haha , nevermind . Asalkan aku akan tetap setia dengan dunia blog xD My world at this blogger , dear . :D


Haa , tengok atas tu ? Kenal blog siapa ? Haha , blog akulah tu . Aku terima kasih banyak-II kerana menulis post tentang blog . Aku dah tak nampak pun apa yang kpop dalam blog aku -.- Yang aku tau lagu jelah xD Ah , whatever . Apa-II pun terima kasih . Kalau nak ke blog dia tekan je gambar tu , okay ? Ramai-II pergi follow blog dia ! xD 

Untuk fanfics semalam tu aku ucapkan banyak-II terima kasih kepada sesiapa yang komen tu . Insyaallah , aku akan buat secepat mungkin . Aku pandai ke ubahsuai ? Ngee xD Aku akan cuba sebaik mungkin untuk ubahsuai . Mungkin fanfics ni akan melebihi episod 16 . Hoho . Buat sementara ni aku nak sambung fanfics lama . Dah lama aku tak update . Sorry :)

BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Choi Min Ho :'3 said...

Hehe :'3 Thanks Untuk Entry Ni :D