SEGMEN:- MACAM MANA AKU BOLEH MINAT KPOP


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Aku nak join satu segmen ni . Tajuknya SEGMEN :-MACAM MANA AKU BOLEH MINAT KPOP ? . Nak join sila click banner tu . Tapi hari nilah hari terakhir segmen tu . Takpalah . Aku jadi yang terlast join segmen ni . Jangan marah eh ? xDD Okay , jom mulakan .


Gambar tu tak termasuk . Sengaja je letak okay ? Takpa kan ? Aku mula minat KPOP ini pada sekitar tahun 2009 atau 2010 . Aku tak ingat . Aku minat KPOP ini disebabkan kakak aku yang menunjukkan salah satu video daripada band Super Junior . Kiranya artis pertama yang aku minat adalah Super Junior . Video tersebut bertajuk Sorry Sorry . 

Sebenarnya aku minat KPOP dari segi tarian dan nyanyian . Kalau di Malaysia jarang nampak tarian macam tu kan ? Aku minat sangat tarian diorang . Berbagai jenis tarian yang ditunjukkan dan membuatkan MV tersebut nampak menarik . Selain daripada itu , aku minat KPOP sebab lelaki dalam band tu handsome dan smart . Mungkin ramai yang minat disebabkan tu . 

Okay , itu ajelah . Kalau tanya macam mana dan pasal apa korang minat itu ajelah yang aku boleh bagi . Aku pun takda idea sangat nak buat karangan . BM pun aku dapat B . -.- Satu lagi , aku minat KPOP sebab diorang menari dan menyanyi lain dari Malaysia buat . Lagipun , aku suka lagu rancak . Lagu dekat Malaysia kebanyakkan mendayu-dayu . 

Sekian ,
Ppyong




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

Nur Sabrina said...

terimakasih JOIN :)

ELFarahin said...

Let's JOIN this! and HELP me SPREAD it!! please...
http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/10/mama-2012-segment-give-5-get-15.html