Lalala


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiii . Korang apa khabar ? Sihat ? Kalau sihat , alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat dan berdoa . Formal kay formal -.- Haha . Aku exam pun online lagi . Memang relaks betullah aku ni . Gagal mampoih aku -_- Memang cari pasal betul . Dahlah esok sains . Aduh -.- Harap-II aku boleh yang terbaik . Doakan aku eh ? :D

Sesiapa yang mempunyai penyakit sakit jantung jangan tengok xD


Lol , gambar tu tak seram mana pun . Aku edit je . Bosan sangat lol -.- Tengok font dekat gambar tu . Tinggal sekerat je . Hampeh betul photoscape tu =.='' Photoscape tu buat gambar aku jadi tak seram doe -.- Nasib je korang kali ni . Lain kali aku buat bagi seram lagi . Haha . Memang gila dah aku ni xD

Aku nak buat oneshot lagilah . Tapi tak tau nak buat tajuk apa . Korang nak tolong tak ? Haha . /buat muka tak malu/ Tapi kalau aku buat fanfics jenis drama memang penat aku . Yang lama pun aku tak siapkan lagi . Idea datanglah secepat mungkin ! Idea ni kerja lari je . Hoho , idea -.- idea -.- Terima kasih ye kepada sesiapa yang baca fanfics aku tu :D Anda memang baik ! xD

BAI


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: