Danger Love Part 5 diupdate


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Kalau sihat , Allhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat . Kay , ayat yang sama . Aku pun tak tau macam mana nak mula ayat . Dalam karangan pun , pendahuluan aku cikai je . Hoho , tu pun cikgu puji aku pandai buat pendahuluan . Itu disebabkan aku memang suka baca novel , komik , atau apa-II aje cerita . Tapi kalau buku study aku malas . Harap maklum . xD


Danger Love Part 5 aku baru update semalam . Semalam aku merajinkan diri untuk update . Idea pun datang tiba-II hari tu . Hoho , aku berharap sangat ada orang baca dan komen fanfics tu . TT__TT Aku tau fanfics tak oshem macam fanfics orang lain . Sebab tu aku malas nak update . Aku macam putus asa nak update sebab takde orang baca part hari tu . Then , dengan sedih aku padam episod tu . Aku buatlah yang baru . Aku harap ada orang baca dan komen fanfics semalam tu .

Fanfics Stand Up tu nanti aku update . Aku nak buat fanfics trailer dulu hari ni . Tengah try tau . Sebelum ni aku mana pandai buat video . Hari tu aku ada buat sekali , tapi tak oshem ! Hoho , nevermind . Untuk fanfics trailer aku buat yang terbaik . Silalah menunggu lagi . Sila bersabar ya^^

BAI




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: