Aku Takut Kehilangan Dia


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiii . Korang apa khabar ? Sihat ? Kalau sihat , Alhamdulillah . Kalau tak sihat , makan ubat dan berdoa . Same word like before . -.- Sebelum aku teruskan post jiwang aku , aku minta korang jangan baca boleh ? Aku malu tapi aku nak post sebab aku takde kawan nak diceritakan . Blog is my life and my friend . Blog also like my diary . 


Yeah , semalam aku dah tukar nombor ke celcom . Maxis masih dipakai . Aku beli nombor celcom sebab senang aku nak text . Crush dengan kawan aku pakai celcom . Bila text guna maxis hampir 10 sen . Duit aku boleh habis kalau terus macam tu . Celcom dengan celcom 1 sen je . Murah *O* Boleh aku text banyak-II dengan crush aku xD ;A;

Tengok tajuk post tu -.- Ya , aku takut kehilangan dia . Aku takut dia dimiliki oleh orang lain . Aku takut dia tinggalkan aku buat selama-lamanya . Aku takut semua tu terjadi . Bila aku dah sayang sangat dekat orang tu , aku akan fikir sejauh ini . Apa patut aku buat ? TT__TT Apa-II aku akan terus berdoa agar kau bahagia di dunia dan di akhirat :)

Aku mesti kuat walaupun dia sudah tiada pada masa akan datang . I'm must stand up ! 

BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: