Aku nak buat video ?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiii . Korang sihat ? Kalau sihat , alhamdulillah . Kalau tak sihat tu makanlah ubat macam doktor suruh . Doalah sekali kalau nak sihat eh ? Hehe . Sesiapa yang masih bersekolah , harapnya hari ni persekolahan berjalan dengan lancar . Bagi sesiapa yang exam , SEMOGA BERJAYA ! :)


Aku tengok orang buat video macam best je kan ? Teringin sangat nak buat video . Ini aku try download apa yang patut untuk buat video . Harap-II menjadilah kan ? Kalau menjadi aku tunjuk dekat sini . Korang pulak jangan lupa blogwalking dekat blog comel aku ni ? Hehe . Aku tau perasan -.-

BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

cik azLyzah⊙.☉ said...

Cikpon teringan sgt nak buat video..tapi tak reti dwnload softwre T_T
btw saya dah follow awak..Jgn lupe follow balik tau^^


http://azlyiejah.blogspot.com/