Music


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiii . Korang sihat tak ? Aku sihat . Alhamdulillah . Kepada sesiapa yang tak sihat makan ubat ye . Kalau dah makan ubat tu , janganlah mengharap sangat dekat ubat tu boleh sihatkan korang . Berdoa sekali . Ingat tu ;)

Aku suka dengar lagu . Korang suka dengar lagu ? Mesti ramai orang suka dengar lagu kan ? Ikutlah korang suka lagu macam mana kan ? Aku suka lagu K-POP . Semestinya itu o.O xD Dulu-II tak kenal lagi K-POP . Kalau tak kenal tu aku minat lagu indonesia , melayu dengan inggeris . Tapi minat biasa-II je .


Itu lagu kesukaan aku . Aku pernah tunjuk kan lirik lagu ni ? Haa , mesti tahu . Yang tak tahu mungkin tak menjelajah blog aku ni . Aku tau ._. Blog aku ni dah lama tak diedit . Jadi biasa jelah . Aku pun malas dah nak edit blog . Cetek dah otak aku nak fikir untuk tema blog ni . Dengan blockqoute yang tak jadinya . Huh -.-
BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: