Kau sihat ?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Aku sihat . Alhamdulillah . Nak puasa ganti ! Nak puasa ganti ! Tapi tak boleh pulak hari ni . Tiba-II ABC . Bila aku ada mood nak ganti puasalah ABC datang . Tak bagus betullah . Haih , bila pulak aku boleh ganti puasa ? -.-


Kau sihat di sana ? Kenapa tak ikut cakap doktor ? Haaa , sekarang kan dah duduk hospital . lol , kenapa kau sakit teruk sangat ? Aku sedih . Aku cuma mampu berdoa untuk kau dekat sini . Nak melawat . Tapi takde transport . Mak dengan abah tak pernah tau aku kawan dengan kau . Aku takut . Apa akan jadi kalau mak dengan abah tau ? Apa akan jadi jika aku tak melawat kau ? Kedua-duanya amat menakutkan . Sukar untuk melakukan pilihan .

Hari ni kau tak text aku pun . Aku risau :') Kau masih okey di sana ? Ya Allah , tolong beri kekuatan kepadanya ketika menghadapi sebarang kesakitan dan juga ketika pembedahan . Aku ingat , kau cakap kau tak nak operate . Aku faham . Operate tu sakit kan ? Aku pun tak pernah kena rawat dekat hospital . Kenapa tak jaga kesihatan ? Now , aku risau kalau jadi apa-II dekat kau . Apa-II pun aku selalu doakan yang terbaik buat kau . :')


BAI




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: