You ?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiii . Korang sihat tak ? Aku sihat . Alhamdulillah . Ada yang puasa enam dekat sini ? Haaa , bagus-II . Tapi aku langsung tak ganti puasa lagi . Adehh -.- Malasnyaa . Lagi-II puasa enam . Lagilah malas . Hoho . Janganlah jadi macam aku . xDD


Aku nak bagitau kau yang aku suka kau ! xDD Merepek japp . Kepada domo , sila buat yang terbaik pada periksa kali ni ye . Aku sentiasa berdoa supaya kau berjaya ! Jangan fikirkan aku . Harapnya kau dah buang rasa bersalah tu . Minta maaf sangat-II buat kau rasa bersalah . 
Diorang periksa sampai khamis je -,- Dahlah baru mula hari ni . -.-


BAI




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: