You do me cry again !


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Hai . Aku tak paksa sesiapa pun baca post ni . Ini luahan hati tak terkawal . Jadi tolong hormat akan post ni . Minta maaf jika ada perkataan yang menyinggung hati sesiapa yang terbaca . Terima kasih kepada yang membaca post ni .

Hari ini aku nak menangis lagi . Aku tau dia takkan pernah anggap aku lebih dari kawan . Yeah , aku sedih cuma sebab tu . Terlalu sensitifkah aku ? Kenapa aku tak boleh terima hakikat itu ? Tolonglah aku . Maafkan aku sebab buat kau rasa tak senang dengan sikap aku . Aku tau , aku ni lebih lebih . Mengharapkan lebih perhatian daripada kau . Mengharapkan kau dapat mencintai . Berkali-kali aku doa perkara yang sama . Dan aku takkan jemu berdoa tentang itu .

Aku mohon pada kau , biarkan aku menangis . Sesungguhnya menangis saja dapat mengubati hati yang perih . Dapat mengubati hati yang tak dapat menerima hakikat yang sebenar . Biarkan aku menangis . Aku mohon pada kau jangan ambil kisah tentang ini . Teruskan hidup kau yang single . Teruskan hidup kau seperti dulu . Jangan kau rasa terganggu atas kehadiran aku . Aku tau aku telah mengacau bilaukan hati kau . HAHA , Maafkan aku .

Maafkan aku . Aku tak sanggup nak baca mesej yang kau hantar . Aku tak bersedia untuk mengetahui kenyataan itu . Bila aku bersedia , akan aku buka mesej . Sekarang akan aku biar mesej itu tak dibaca . Aku harap kau teruskan menganggap aku sebagai kawan kau . Aku okeyy la . *nangis*


BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

nur adila said...

Sabar lah wahai kawan . Allah sentiasa ada untuk mendengan luahan hati hamba-NYA :)