Tak sekolah


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiii . Korang sihat ? Demam aku dah beransur pulih alhamdulillah . Aku tak pergi sebab dapat MC . Lagipun aku tak sedia langsung barang nak pergi sekolah hari ni . TT__TT Harapnya puasa korang okeyy bagi tahun ni . Nak raya ni . Jangan tinggal puasa tau . Bagi perempuan takpelah kalau datangnya "cuti" . 

Fuh -.- Dahlah tak sekolah . Boleh lagi online facebook blogger bagai . Macam orang sihat pulakk . lol . Aku bosan tak tau nak buat apa pagi pagi macam ni . Semua orang sekolah aku je tak sekolah . Jadi teramat bosan . Facebook sikit jelah online . Kebanyakan sekolah kan ? Adehhh~ Inilah akibat aku tak ke sekolah . Tapi bestt jugakk . Hehe .

Weeee~ Kredit aku sudah adaa . Boleh main mesej lagi . Kesiann domo sebab hantar mesej banyak sangat . Tapi aku balas sikit je . Memanglah dia tu celcom . Mana tak mahal maxis mesej dekat celcom . Hampir 10 sen mesej dengan celcom . Kalau call dah habis berapa banyak kredit aku . Nanti aku harap dia online~ Lagi best chat dekat facebook . Mesej akan menghampakan bila kredit sudahh habis . Fuh -__-


BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: