Hari Raya Hari Rayaaa


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiii . Tajuk gila tu . HAHA xD Korang sihat tak ? Aku sihat . Raya tahun sungguhlah pelik . Aku demam hari raya kali ni . Ceitt , teruk ah . Nak makan apa-II pun susah . Nak makan ketupat pun takde selera . Korang best ah . Aku tau raya aku kali ni macam best tak best . 2 in 1 xD

Aku takde gambar nak tunjuk dekat korang . Aku mana suka capture gambar . Aku mana cantik kan ? Duit raya pun sikit jaaa . Tak banyak macam korang . Tak cukup lagi nak beli handphone . Punyalah beria-ia . Tapi tak boleh jugak . Hampehhh ! 

Aku tak tau nak cerita apa dah . -.- Takde tajuk pulak . Dekat kampung tak banyak link weh . Kredit pulak tak banyak pun . Kesian kau . Boring je tak boleh text dengan aku . HAHA xD Takpelah . Hari ni aku nak kau mula dulu text dengan aku -.- Aku takkan mulaa . FAHAM ! Hoho . Ketegaqqq ! xD 


BAI


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: