Dia online xD


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiii . Hari ni korang puasa ? HAHA . Aku ? Aku tak puasa . Alah -.- Fahamlah masalah wanita . Korang sihat ? Aku sihat je . Alhamdulillah , aku masih boleh hidup di bumi Allah . Ucapkan syukur sebanyak yang mungkin jika anda masih boleh hidup di bumi Allah . 

Apehal mulut aku tak berhenti senyum ni ? Senyum aku dah terlebih lebar dah . Walaupun kitorang cuma kawan . Cuma chat dalam facebook . Tapi aku tetap happy bila dengan dia . Aku tak tau kenapa , tapi dia je yang boleh buat senyum aku jadi ikhlas . Aku harap sangat dia jodoh aku . 

Korang tak perlulah tau nama dia . HAHA . Kali ni aku janji aku akan suka dekat dia seorang . Aku bersyukurlah dapat berkawan dengan dia . Sekarang tengah chatlah ni . Dia kata dia tolong mama dia buat kuih badak berendam . Rajin jugakk budakk ni tolong . Dia kata nak bagi kuih tu hari raya ni . Betul ke tidak budakk ni . TT__TT Aku pulakk teringin nak rasa .


BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: