Aku , Unnie Amirah dan Unnie Ya Na


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiii . Hari ni aku puasaaaa . HAHA . Korang puasa ? Tanya soalan yang sama je aku ni . Korang sihatt ? Sentence yang sama lagi . Takpelah . Abaikan . Tiba-tiba kat sekolah aku bad mood . Kenapa mood aku ni nak bad pulakk kat sekolah ? Tak pasal-pasal marah orang yang tak bersalah . Okeyy , kita tengok gambar aku , unnie Amirah dengan Unnie Yana . lol , diorang semua comel-comel + cantik . Aku tak cantik pun .


Okeyy tak ? Aku tau aku macam abcdefghjkl . Aku tahu aku tak lawa tak comel dan macam macam lagi . Tak payahlah nak komen negatif . Nanti aku jugak yang sensitif . Lagi baik aku yang fikir sendiri aku tak cun , tak comel dan macam yang korang fikir . Unnie aku semua lawa kan ? Diorang cun ! Tengokk unnie Yana aku tu rock je . HAHA . Orang belakang unnie Yana tu abaikan . Aku tak kenal . Peace^^

BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: