Aku tak percaya


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiii . Puasa korang okeyy tak ? Aku okeyy ja . Korang sihat tak ? Aku sihat ja . Aku macam orang gila ja jawab sorang-II . Raya nanti korang dah buat persiapan ? Aku belum buat persiapan sepenuhnya . Nantilah . Esok masih ada peluang kan ? Enjoy eh raya tahun ni . Takmau sedih-II . Aku pun ikut sedih . :)

Aku tak percaya . Aku tak percaya . Tak mungkin dia ada penyakit macam ni . Aku tak mampu . Dia yang menanggung kesakitan itu mungkin lagi tak mampu dari aku . Aku hanya mendengar sudah sedih . Lagi-II orang yang menanggung kan ? Apa boleh buat kan ? Kita kena redha jelah . Kalau dah dapat penyakit tu terpaksalah menanggungnya .

Korang mesti tak faham kan apa yang aku cerita dekat atas tu ? Aku tak boleh bagitau . Minta maaf . Ini rahsia aku , Danny dengan Mai . Nak buat macam mana kan . Lagipun berita ini sangat mengejutkan . Masa aku dapat berita ni pun terus aku menangis . Masa solat pun aku nangis . Korang tolong doakan dia supaya sembuh dari penyakit ni eh ? Aku mohon .


BAI



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: