Theme Google Chroome


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiiiii . Korang sihattt ? Aku sihat walafiat je . Korang puasa tak ? Aku semestinya puasa . Orang kata kalau tak puasa tak boleh raya . Kena puasa bagi penuhlah ni . Kalau tak 'cuti' . Tak boleh raya maknanya tak dapatlah duit raya . -.- Macam budak-budak . HAHA .

Theme google chroome ? lol . Apa tu ? HAHA . Theme google dia macam bila kita tekan google chroome dia akan jadi lawalah . Bukan biasa punya dah . Memang lawalah weh . Aku tukar theme google jadi anime girl punya . Baru tahu je pun . Aku teringin nak buat . Then tadi baru try buat . 


Lawa kan ? Kalau tak aku nak pilih theme ada gambar stawberries . Tapi aku puasa . Kang kelaparan aku bila tengok theme tu . Theme stawberries tu pulak warna pink . Memang cantiklah . Nanti lepas puasa aku guna theme tu ah . Lawa gila >,< 

Sayonara



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

Ginger said...

K-ON! dah lama tak tengok cerita tu.. ahha, saya pakai yang strawberry punya. Delicious!^^