That's my friendssssssssssss


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiii . Korang sihatttt ? Aku tak sihat . Demam . //hingus meleleh Semalam ada Hari Sukan . Semalam pulak hujan turun . Aku pun mainlah sekali hujan . Nasib baik mak aku tak marah . Sebab apa mak aku tak marah ??? Sebabnya mak aku tak nampak baju aku basah lencun . Abah aku pun sama . HAHA . Tapi sekejap je demam . Semalam je . Hari ini okey sikit .

Yeah , my friendssssssssssss . Siapa yang bertuah tu masuk blogger aku ? HAHA . Dialah NurNadiah Fasihah . Dia best friendssss aku dalam facebook . Memang bestlah kawan dengan dia . Lagi-lagi perangai dia pun gila-gila macam aku . XDD Sebenarnya aku pun tak tau umur dia berapa . Aku layan dia macam aku layan kawan-kawan aku dekat sekolahlah . Syiokkkkk kawan dengan kau Nad . Tapikan dalam facebook aku panggil Shinami . Aku tak tahu apa maksud Shinami tu . Best friendssssssssss .

Sebenarnya best friendss dalam facebook banyak lagi . Tapi yang tulah aku paling rapat . Dia tak online mesti boring je aku . Kalau dia tak online memang rindulah aku . Sampai mimpi pun panggil nama dia . XDD Dashyat penangan kau Shinami . Sekarang dia dah offline . Pergi mandi katanya . Patutlah bau sampai sini . HAHA . XDD Just kidding . 


Gambar ulzzang boy untuk kau , Shinami . Best friendsssss . XDD
Ppyong

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: