Teringin nak buat oneshot


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiii . Korang tengok tak title tu ? lol . Aku teringin nak buat oneshot . Semalam sebelum tidur aku selalu lagu dulu sampailah mata aku nak tutup . Selalu macam tu -.- HAHA . Memang KPOPERZ . Dengar lagu KPOP baru aku boleh pejam mata . Ceh , korang jangan komen apa-apa tentang tu . TT__TT

Semalam tu aku dengar pulak lagu U-Kiss . Tajuk lagu tu Take Me Away . Memang feelinglah aku . Lepastu aku terbayang-bayang dalam otak jalan cerita Somebody Take Me Away . Itu tajuk aku nak buat dalam oneshot tu . Aku ingat nak buat aku jadi watak utama dalam cerita tu . Watak perempuan . Lelaki pulak aku nak guna Min Hyuk dengan Myung Soo . Guna bias sendiri TT__TT Aku nak letak nama aku dalam oneshot tu Niara . Okey tak ? -.- Aku tahulah pelik .

Kalau lagu untuk oneshot semestinyalah lagu Take Me Away . Senang korang nak feeling . HAHA . Tapi ending dia aku nak bahagialah . Tak bestlah kalau sad ending . Aku takmau jadi watak sad ending kalau macam ni . Watak aku kesusahan mencari kerja dengan umur 16 tahun . Dalam watak tu mak aku meninggal . Abah aku pulak garang macam singa . Malam-malam abah suka pergi clubbing . Abah malas cari kerja . Aku saja yang menanggung makan pakai abah aku . Aku berhenti sekolah kerana duit tidak mencukupi untuk terus bersekolah . Dah ah . Aku nak buat kejutan . Habislah kalau jalan cerita dibagitahu semua . XDD

Okey tak ? Seingat aku Lee Minhyuk pegang watak sebagai penyelamat aku . XDD Dia ambik aku bekerja di restoran abah dia . Alahai , aku ni macam nak bocorkan jalan cerita oneshot sepenuhnya kat korang pulak . Sabar sabar . Poster pun tak buat lagi . Nanti aku buat . Korang tunggu jelah untuk oneshot pertama aku nanti .


Korang bagilah cadangan . TT__TT
Ppyong

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: