Segmen : Jom Kenali KPOP Bloggers


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo .

Haiiiiiiiiiii . Aku join lagi Segmen : Jom Kenali KPOP Bloggers yang dianjurkan oleh Atin dan Atiqah . Kepada KPOP Bloggers marilah sama-sama join segmen . Tak rugi pun anda join . Anda dapat kenali KPOP Bloggers yang lain . Sorry lambat join . Susah sangat nak capture gambar hari tu . Aku juga di-tag oleh Park Hyunji dan Miss Squirrel . Memang nak join cuma pasal gambar tu je aku lambat . Haih . Okey banyak sangat aku merepek . Scroll down to see my answer .

-Group KPOP pertama yang korang minat ?

Super Junior

-Lagu KPOP kegemaran korang . State reasons kenapa korang suka lagi itu .

Baby I'm Sorry by B1A4 . Lagu ini nampak matang dan sedap didengar . Tarian mereka jugak best . Saya jugak mempunyai perasaan seperti lagu ini .

-Siapakah ultimate bias korang .Seorang sahaja . Tak boleh lebih .

Lee Min Hyuk by BORNTOBEAT bands

-Group KPOP mana yang menjadi top3 pilihan korang sekarang .

BORNTOBEAT(BTOB) , Infinite & Super Junior .

-K-Drama dan Variety show kegemaran korang ?

K-Drama - Playful Kiss .

Variety Show - Running Man .

-Blog fanfiction mana yang menjadi kegemaran korang ? State 2 reasons .


Reason pertama fanfics Nana sad ending . Selalunya fanfics yang lain happy ending . Kesimpulannya fanfics Nana berlainan dengan yang lain .

Reasons kedua fanfics Nana ada pengajaran di akhir cerita . 

-Adakah bias korang antara yang paling smart & sexy ? Tunjukkan gambar tersebut .


Sexy ke ? -.- Lantaklah . Bagi aku Kim Myung Soo smart and sexy !

Lee Minhyuk memang smart and sexy dalam apa jua keadaan . XDD
-Jika korang seorang Kpopers masukkan, photo barang/koleksi kpop korang .





Aku tahu barang KPOP aku tak banyak . Beg Infinite dalam proses . KyaaaaXD 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comment:

Atin Tory said...

Thnkx for join :D
ehh bukn dh join ke?
ohh mungkin slh org kot LOL --'
maybe sbb ade yg sp blog tp lain skin hhaha
WOW minhyuk >< .. LOL tibe2 pulak atin dh anjak ke minhyuk tu >_<
hihi
pepepun nice2 .. ^^

Nara Insane said...

@Atin Tory Welcome . Mana ada join lagilah Atin . Hari tu kan mintak masa lebih untuk capture gambar tu ? XDD Memang silap orang . WOWWW , jangan beranjak ke MinHyuk ! Minhyuk Nara punya XDD HAHA , Thankyou .