Maybe I'm the BAD ?

Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiii . Lambat ke aku online hari ni ? TT__TT Entahlah . Aku rasa macam lambat je . Tunggu bas punyalah lama . Masa tunggu bas pulak aku kelaparan . Rasa pening-pening macam nak pitam je . Huh . Nasib baik aku boleh bertahan sampai balik . Kalau tak nasiblah siapa yang kena angkat aku . Kekeke~ 

Aku . . rasa perangai aku macam teruk je . Aku tak taulah . Bagi aku macam tulah . Nak buat macam manalah kan ? Ramai orang menjauhi aku . Sebab tu aku rasa macam tu . Sekarang yang rapat dengan aku cuma kawan sekelas aku . Diorang kan baik . Boleh terima baik buruk aku . Orang yang tak rapat dan tak kenal latar belakang aku mesti rasa perangai aku ni pelik ke teruk ke . Aku rasalah -.- 

Nad pun macam takmau kawan dengan aku dah . Adakah dia rasa aku macam kat atas tu ? Ke aku yang tak tegur . lol . Aku selalu rasa macam ni bila orang tak layan aku . Manja ke aku ni ? ;AAA; Tak mungkin . Aku nakal kot . Ah ye ke ? Tidakkk . Tak mungkin . Perangai aku gila-gila ke ? Itu ya . Aku suka perli orang ? Ye ke ? Ye kot . Alah , macam tu kot buat orang jauhi aku . Dengan menangis je aku dapat lepaskan perasaan .


Ppyong~



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: