Kenapa mesti aku mengharap ?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo 

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiii . Hari ni sekolah memang happening gila -.- Cikgu Geo , Sejarah dengan Sivik tak masuk . Tapi tetap beri kerja sekolah . Gila betul . Ingatkan cikgu tak masuk takde kerja sekolah . Tapi tak masuk pun kena ada kerja sekolah . Why being like this ?! 

Kenapa mesti aku mengharap sedangkan dia layan aku macam orang lain je . Aku tak rasa dia perhatian istimewa pun . Tapi aku tetap mengharap dekat dia . Why I being like this ? Aku tak nak mengharap lagi . Hati aku sakit setiap kali jadi macam ni . Aku tak nak jadi macam dulu . Aku mengharap . Tapi dia balas aku macam sampah . How dare that boy ?!

Aku dah mula suka dekat domo tu . Terseksa jiwa raga aku bila akhirnya aku jatuh cinta . Cinta itu datang secara terpaksa . Domo takkan sedar perasaan aku . Yang dia sedar aku suka abang dia . Cuma sebab aku puji dp abang dia . Dia pakai dp abang dia . Terseksa bila cinta tak dibalas dengan apa yang kita mahu . Lagi-lagi aku jatuh cinta dengan orang KL . Orang KL mesti memilih kan ? Nak yang cantik , baik , seksi dan segala bagailah . Tapi mesti rupa paras tu cantik . Aku ? Tak cantik pun .

Domo , kenapa kau buat aku jatuh cinta sedangkan kau tak jatuh cinta dengan aku . Biarlah nama dia dirahsiakan . Aku akan tetap panggil dia domo dalam blog ni atau mana-mana je . Depan dia je aku panggil nama sebenar . Tak nak dia merajuk . Tak nak dia malu . Aku mesti panggil dia tu . Domo , I LOVE YOU . Ahh , abaikan benda ini . 


Tutup muka XDD Malu . Jangan baca tau . Luahan hati yang tidak terkawal .

BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: