Kenapa hati perempuan mesti sedih ?


Assalamualaikum dan Annyeonghaseyo

Haiiiiiiiiiiiiiiiii . Aku pun tak tau kenapa aku post lagi . HAHA . Mesti berkaitan dengan atas tu kan ? Hati perempuan memang halus kan ? Kadang-kadang masalah tu kecil je . Tapi perempuan senang je menitiskan air mata . Aku pun pernah alami . Dah selalu tak boleh nak kata apa . 

Semestinya aku ada sebab kenapa aku post pasal benda ini . Hari ini aku chat dengan domo . Happy jugaklah dia online facebook . Rindu ke aku ? HAHA . Tak mungkinnn . Aku tahu domo akan reject aku . Aku berdoa banyak-banyak supaya Allah tabahkan hati aku terima apa pun kenyataan . Okey , sekarang dia dah lakukan . Berjaya kan ? Aku tak menangis pun . Alhamdulillah . 

Sebelum ini kalau aku kena reject mesti menangis tak cukup baldi kan ? HAHA . Zaman dulu . Sekarang aku dah okey . Tapi terasalah jugak . Nak buat macam mana ? Hati dah sayang . Bila kena reject mesti sedih , sakit hati semuanya bercampur baur . Sabarlah wahai hati . Nanti kau akan dapat jugak cinta sejati . Wahai domo aku tetap sukakan kau walaupun kau tak suka aku .

Jangan baca . Luahan hati yang tidak terkawal .
BAI

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comment: